amiraliamirali، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 4 روز سن داره

Amir Ali jooon

بدون عنوان

1391/3/17 21:51
نویسنده : man o baba, marjan
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان!

سلام همه کسم! خیلی دوست دارم مرد کوچک من. الان که من دارم از تو می نویسم تو ٢سال ونیمه شدی. الهی شـــــــکر که تو سالمی!این یکی از بزرگترین دلیل هاییه که من هرروز می گم : خــــــدایا شکرت!من چجوری تو رو شکرگزاری کنم که همچین نعمتی به من داده!

پسر عزیزم یادته که گفتم دو دلم و میخام یه تصمیم بزرگ بگیرم. بالاخره تصمیمم رو گرفتم. و محل کارم رو عوض کردم انشالا که بهترین تصمیم بوده باشه .ظاهخر قضیه که اینو میگه!اینده رو اوستا کریم میدونه!

تو الان داری بیسکویت مادر و چیپس میخوری و مستند نگاه میکنی از همین حالا عاشق برنامه های مستند و حیوانات و اتومبیل هستی. کلی شعر بلدی اما هنوز رنگها رو بلدنیستی به جز قرمز و صورتی! محو کتاب داستانات میشی وعکساشو دونه دونه برانداز می کنی.

موهات بلند شده و توپیشونیت اومده و بابا جون میگه کوتاش کنیم یا کچلش کنیم چون عرق میکنی و گرمت می شه اما من گفتم اجازه بده تا ببزمش آتلیـــــه عکس بگیره اینقدر خوشکل شدی بعد بچم رو کچل کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Amir Ali jooon می باشد